Nem kell orvos!!

Kb annyi ami eszembe jut éppen gépközelben, vagy képes vagyok megjegyezni amíg oda nem érek. Viccesen, líraian, vagy ahogy jön. Spontán blog, asszem.

Ezeket hallgatom

Ezek szerepelnek

Feedek

Ennyit ér állítólag


A blogom értéke $1,693.62.
A tied mennyit ér?

Épp most

tracker

tizennyolcadik: storystarbestvip

2007.02.05. 11:46 benc e

Első nap az egyetemen. Reggel 8. Nem nekem való, de kipróbáltam, hát nem jött be. 8-tól körülbelül 15:15ig kellett volna bent lennem, de 11 körül már itthon voltam, masszív 25 percet bírtam ki az előadásokon. Nem nekem való. Aztán több embernek sikerült gyors egymásutánban felidegesítenie, ami mármár hiányzott, mostanában túl kiegyensúlyozott és nyugodt voltam. Mindezek után zenével a füleimben sétálok a metroban, előttem egy néni kolbászol. Elsiklunk egy lapszemle mellett, elkapom a "Szenzáció! Oltás drogok és cigi ellen", majd a következő kiterített lapon a "nemtom melyik hazai sztár szexelt" vagy valami ilyesmi. Miért hír ez? Kit érdekel? Ezek futottak át rajtam, amikoris megkaptam a választ: néni satufék után úgy kapcsolt rükvercbe, hogy gumifalról nem pattanna így vissza. Mátrixos reflexről téve tanúbizonyságot kikerültem, és attól függetlenül, hogy felbaszták az agyam nem túl kedélyes állapotom ellenére is megmosolyogtam, ahogy dacolva az özönlő emberek áradatával sziklaként áll AZ információforrás előtt. Konzekvencia most nincs, csak a történés.

kicsit újítani próbálom a megjelenést szóval ha furán néz ki azt nézzétek el

3 komment

Címkék: primitív

A bejegyzés trackback címe:

https://nemkellorvos.blog.hu/api/trackback/id/tr7133686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csirek 2007.02.05. 20:29:18

az öreg nénik mindig is veszélyesek voltak, gyalogosra, autósra, unoka magánéletére... de még nem találkoztam sorozatokra allergiás öreggel amióta a nagymamám már nincsen... na persze az is elképzelhető hogy már nem látja... És Bence ne hagyd magad felidegesíteni, ha máshogy nem megy szó szerint sz*rj rájuk:)

benc e 2007.02.05. 21:35:16

Ahhoz azért még jobban felkell tolniuk a pumpát hogy ilyen szintu tettlegességig fajuljak. Lassan elkéne szervezni a gébics túrát! aki benne benn van jelezze, csak felmérés szinten dátum, kötelezettség nélkül. meg a hely is változhat még

csirek 2007.02.08. 14:31:53

én benne vagyok... basszus, ma van a vizsgatemető bulink, ezek a hülyék, meg azt csinálják az emberekkel, hogy csak feketében vagy fehérben lehet menni! el is vette a kedvem:(
süti beállítások módosítása