Nem kell orvos!!

Kb annyi ami eszembe jut éppen gépközelben, vagy képes vagyok megjegyezni amíg oda nem érek. Viccesen, líraian, vagy ahogy jön. Spontán blog, asszem.

Ezeket hallgatom

Ezek szerepelnek

Feedek

Ennyit ér állítólag


A blogom értéke $1,693.62.
A tied mennyit ér?

Épp most

tracker

huszonkilenc: debütálás

2007.10.15. 21:45 benc e

Lejátszottam az első OB1-es meccsemet. Aztán megszereztük első Ob1es győzelmet, aztán meglőttem az első gólt is. Alakul....
Egyre többen ismernek minket, én mondjuk nagy részre nem emlékszem, hát igen. Megünnepeljük az új dolgokat.

3 komment

Címkék: meccs fehérvár

A bejegyzés trackback címe:

https://nemkellorvos.blog.hu/api/trackback/id/tr94197461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsebenci · http://napelemes.blogspot.com 2007.11.01. 22:15:07

kéremszépen, telefonom különféle haldoklásai után számaim többszörösen elvesztek, igy a tied is, reklamálo kommented ezennel visszautasitom, és követelek egy ilyen tartalmu smst: szia bence vagyok. és igerem valaszolok, eddig azert nem mert feltehetoleg a vereses pedofil exportasnak neztelek:)
egyébként meg gratula.egyértelmű:)

kavics 2007.11.12. 23:33:51

GRATULA:.jo rég láttam már azt a mosolygós búrádat..na majd 1szercsak:)

benc e 2007.11.15. 17:13:21

mult héten pedig jártam nálatok, gergő leadta a kocsit... csak durmolás volt:)
süti beállítások módosítása