Nem kell orvos!!

Kb annyi ami eszembe jut éppen gépközelben, vagy képes vagyok megjegyezni amíg oda nem érek. Viccesen, líraian, vagy ahogy jön. Spontán blog, asszem.

Ezeket hallgatom

Ezek szerepelnek

Feedek

Ennyit ér állítólag


A blogom értéke $1,693.62.
A tied mennyit ér?

Épp most

tracker

tizenegyedik: it's a war outside

2007.01.09. 22:21 benc e

Itt ülök megint edzés után, és azon tűnődök vajon csillagozzam-e  a bejegyzést.
Szóval a fáradtsággal nincs gond, persze, de a szellemi végkimerülés ma elmaradt, talán ennem köszönhető, hogy a rejtvényben is továbbléptem, meg persze egy kis csalásnak segítségnek. Ennek folyománya, hogy a mikro vizsgára egy szót se nem sikerült készülni, de annyi csak elég lesz. És gazd polra is, remélem.
Szerintetek mennyi esélyem lenne, ha háborúba kezdenék a világgal? Egyszer már megpróbáltam, de csak sunyiban készülődtem rá. Legközelebb nyíltan rárohanok azt hiszem. Majd észreveszitek, csak nézzetek híradót, vagy a vérvörös naplemente irányába. A megcsonkolt emberi maradványok, a sokktól remegő roncsok, felégetett városok, és saját magukat őrjöngve csócsáló, elmúlást váró egyéb élőlény látványa és halványa(??!) elég feltünő lesz, azt hiszem. És ezekhez nekem még semmi közöm nem lesz, csak a normális XXI. századi világkép egy tetszőlegesen választott nagyvárosban... Bár ha vége a vizsgaidőszaknak lehet olyanszintű megkönnyebbülés lesz rajtam -merthogy-ugye én rengeteget izgulok az ilyeneken mindig-, amitől elfelejtem az egészet. Egy időre.
És csillagra sem volt szükség.

7 komment

Címkék: ötlet spontán

A bejegyzés trackback címe:

https://nemkellorvos.blog.hu/api/trackback/id/tr2627401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csirek 2007.01.09. 23:43:30

nos, ami azt illeti, nem teljesen igaz, amit írtál, mert én még nem láttam olyat, hogy valaki megette volna saját magát...de ha egyszer megpróbálom ezt a remek mutatványt akkor videóra veszem, és ha túlélem, akkor elküldöm neked, és te meg felteszed ide, és be is bizonyítottad, hogy nekünk biza nem kell orvos (miért is létezik egyáltalán a SOTE?)!

benc e 2007.01.09. 23:44:43

és hogy persze amiko a szádat megeszed az lesz a meleg igazán:)

zsebenci klopédia · http://napelemes.blogspot.com 2007.01.11. 15:47:12

nnna milett gazdpollal? aggodomitt a lelki udvodert:)

benc e 2007.01.11. 19:37:19

Vagy 4es vagy bukó:) HOgy hogy jön ez össze? Részpontok ha vannak überfacaa, ha nem UV powa.

zsebenci klopédia · http://napelemes.blogspot.com 2007.01.11. 20:12:32

értem, jelentem énmeg leigaztam romat ma delelott, ugyh nagyazöröm:D

kavics · http://kavics.freeblog.hu 2007.01.12. 13:14:22

"vajon ha egy kígyó megeszi önmagát a farkánál fogva, akkor marad-e utána egy kígyónyi űr?"
-
te kis gonosz hiradó-generátor..hát nem hat már rád a sok mosolygós marketingfigura..még az ő belük is kifordul majd a fehér fogukon keresztül..oh jajj...LOL:)
-
de nosztalgikus vizsgáratanulós-f@szomiszonyatosankivan érzést tökéletesen felidéztem...jó is az:)..köszi!

benc e 2007.01.12. 15:07:17

Épp most olvastam nemrég, kb a komment utáni napon, hogy nem a világ lett rosszabb, hanem a hírközlés lett modernebb. Elgondolkodtató, de nincs maximálisan igaza szerintem.
süti beállítások módosítása